May 7, 2012

27: Why am doing this 30 days challenge


on top of all, to challenge of course, but apparently i couldn't make it as what it used to be, meaning, in sequence lah kan. day by day. tapi aku main hantam kromo je.
kadang tu sehari melampau lampau sampai 2 3 post. hahaha.
kadang tu berhari tak hapdet, alasan busy. ohoho aku memang begini. sila percaya alasan saya.
kadang tu aku selit2 topik lain yg tak de kaitan tapi interesting n yang pada aku sedap nak share.
takpele..yang penting setiap quest takda yang aku tinggal ye dak?

so yeah why not korang try this quest as well? maybe we can exchange our blog link and might perhaps know each other. lagi baguih.

:) okaylah ini saja utk kali ni. semoga kalian sihat n cheer up like happy ploppy lalala selalu okeh.
assalamualaikum.


No comments:

Blogroll

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Path of Our Life...

Yeahu..

Daisypath Happy Birthday tickers