May 21, 2009

praktikal


bismillah...

hari ni 8.07mlm...da 11 hari aku di melaka..
ya Allah...da lame upenye aku xupdate blog ni..bz lo..
huhuhu..neway..aku dapat prac di institut bioteknologi melaka..
ditempatkan di molecular biology lab..

tempoh prac aku selama 3 bulan lebih..11may-22ogos..
member 1 batch ngn aku dari unisel..nurul, yana, masrin, shida, damia..
ade gak bdk biotek yg len tp aku xbape knal huhu..

hmm..suasana kat institut ni memuaskan..dsebabkan lab pnye air cond wajib on sepanjang masa..aku pnye sistem tubuh jd xbtl coz ketidakseimbangan suhu antara dalam n luar bangunan..asyik pening je..aduyai..

bawah ni ha lab kami..




aku : mya : nurul

da la stakat ni..aku akan upload lg gmba terbaru..

salam..

No comments:

Blogroll

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Path of Our Life...

Yeahu..

Daisypath Happy Birthday tickers